Zmiana w RPWDL

W celu złożenia wniosku o zawieszenie prywatnej praktyki lekarskiej w Rejestrze Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą (RPWDL) należy:
1. Posiadać Profil Zaufany, podpis kwalifikowany lub podpis elektroniczny.
2. Posiadać uprawnienia do księgi rejestrowej. W przypadku braku uprawnień należy złożyć wniosek o ich nadanie, zgodnie z instrukcją.
3. Wejść na stronę rpwdl.csioz.gov.pl i zalogować się do systemu, z lewego menu w dziale wnioski wybrać „Utwórz wniosek – praktyka lekarska”, a następnie „Utwórz wniosek o wpis zmian w rejestrze”.
4. Uzupełnić wniosek podając okres zawieszenia.
5. Wypełniony wniosek należy podpisać za pomocą Profilu Zaufanego, podpisu kwalifikowanego bądź elektronicznego
6. Podpisany wniosek należy wysłać do Organu Rejestrowego klikając opcję „Wyślij”.
7. Po dokonaniu zmiany w praktyce (księdze rejestrowej) na podany przy rejestracji adres e-mail zostanie wysłane zaświadczenie o zmianie wpisu do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą.

 

Opłaty

Złożenie wniosku jest bezpłatne.

 

Kontakt w razie pytań

Dział Obsługi Lekarza – Rejestr Praktyk Lekarskich
Anna Jarmużek
mgr Monika Gumna
praktyki@wil.org.pl
tel. 61 852 58 60 wew. 200; 783 993 997 lub 501 134 781

Podziel się

Strona wykorzystuje pliki Cookies

Strona korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia, więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.