System Monitorowania Kształcenia – instrukcja dla studentów i absolwentów

Zgodnie z art. 30 ustawy z dnia 28 kwietnia 2011 r. o systemie informacji w ochronie zdrowiaSystem Monitorowania Kształcenia Pracowników Medycznych jest systemem teleinformatycznym, którego zadaniem jest:
– gromadzenie informacji pozwalających na określenie zapotrzebowania na miejsca szkoleniowe w określonych dziedzinach medycyny i farmacji oraz w dziedzinach mających zastosowanie w ochronie zdrowia;
– monitorowanie kształcenia podyplomowego pracowników medycznych;
– monitorowanie przebiegu kształcenia specjalizacyjnego pracowników medycznych
– wspomaganie procesu zarządzania systemem kształcenia pracowników medycznych;
– wsparcie przygotowania i realizacji umów w ramach modułu System Informatyczny Rezydentur.

Student – osoba, która ukończyła co najmniej 10 semestrów z sześcioletnich jednolitych studiów magisterskich na kierunku lekarskim lub osoba, która ukończyła co najmniej 8 semestrów z pięcioletnich studiów magisterskich na kierunku lekarsko-dentystycznym

Absolwent – osoba, która ukończyła studia magisterskie na kierunku lekarskim lub osoba, która ukończyła studia magisterskie na kierunku lekarsko-dentystycznym oraz otrzymała zaświadczenie/dyplom

W celu aktywacji konta w Systemie Monitorowania Kształcenia (SMK) należy:
1. Wejść na stronę smk.ezdrowie.gov.pl, kilknąć „Załóż konto” oraz wypełnić formularz
2. Wypełnić wniosek w modyfikację uprawnień
• w sekcji Dodatkowe informacje, w oknie grupa biznesowa należy wybrać odpowiednio: „student kierunku lekarskiego”, „student kierunku lekarsko-dentystycznego”, „absolwent kierunku lekarskiego”, „absolwent kierunku lekarsko-dentystycznego”
• w sekcji Dodatkowe informacje, w oknie Grupa funkcjonalna należy wybrać: „użytkownik”
• jako jednostkę akceptującą wniosek należy zaznaczyć OIL i wybrać Wielkopolska Izba Lekarska w Poznaniu
• pole Podmiot należy pozostawić niewypełnione
• wypełnić pola Uczelnia/Ukończona uczelnia
3. W sposobie złożenia należy zaznaczyć opcję: wniosek papierowy (studenci oraz absolwenci mogą składać wyłącznie wnioski papierowe)
4. Wydrukowany wniosek należy dostarczyć osobiście do Wielkopolskiej Izby Lekarskiej po wcześniejszym umówieniu się na wizytę za pomocą formularza.
5. Należy zabrać ze sobą wydrukowany wniosek papierowy, dowód osobisty, dyplom lub zaświadczenie z dziekanatu

Aktywne konto SMK jest potrzebne m.in. w celu zapisania się na egzamin LEK/LDEK.

Uwaga: studenci oraz absolwenci mogą składać tylko wnioski papierowe

Podziel się

Strona wykorzystuje pliki Cookies

Strona korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia, więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.