Miejsce: sala konferencyjna WIL w Poznaniu, al. Niepodległości 37

 

Termin:  17 kwietnia 2018 r. godz. 16.00 – 20.00

 

Tematyka szczegółowa:

  1. Relacje – jak je popsuć „niechcący”? Oczym lekarze nie wiedzą,
  2. Doskonałe przyjecie i pożegnanie pacjenta, czyli wartość, która ma znaczenie dla pacjenta,
  3. Mechanizmy reakcji pacjenta wymagającego.
  4. Trudne zawody: wojskowi, inne służby mundurowe, nauczyciele, lekarze i in. jako pacjenci.
  5. Wymagający klient – poznaj źródło zachowań, by wiedzieć jak reagować.
  6. Najlepszy ambasador gabinetu i lekarza – wymagający pacjent: pacjent wysokobudżetowy, pacjent wysokojakościowy, pacjent rabatowy,
  7. Sposoby na pokonywanie barier.
  8. Gdy coś nie gra albo nie spełnia oczekiwań pacjenta wymagającego – jak sobie radzić?
  9. Rozmowa o procedurach i pieniądzach z wymagającym pacjentem.

 

Kurs poprowadzi: Marcin Szumski

 

Opłata:

50 zł kaucji (zwrot po uczestnictwie w kursie) dla członków WIL

50 zł dla pozostałych osób

 

Zapisy:

odz@wil.org.pl lub 601 799 706

  • data: 17-04-18
  • data zakończenia: 17-04-18

Podziel się tą wiadomością

Strona wykorzystuje pliki Cookies

Strona korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia, więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.