Miejsce: sala konferencyjna WIL w Poznaniu, al. Niepodległości 37
Termin: 17 kwietnia 2018 r. godz. 16.00 – 20.00
Tematyka szczegółowa:
- Relacje – jak je popsuć „niechcący”? Oczym lekarze nie wiedzą,
- Doskonałe przyjecie i pożegnanie pacjenta, czyli wartość, która ma znaczenie dla pacjenta,
- Mechanizmy reakcji pacjenta wymagającego.
- Trudne zawody: wojskowi, inne służby mundurowe, nauczyciele, lekarze i in. jako pacjenci.
- Wymagający klient – poznaj źródło zachowań, by wiedzieć jak reagować.
- Najlepszy ambasador gabinetu i lekarza – wymagający pacjent: pacjent wysokobudżetowy, pacjent wysokojakościowy, pacjent rabatowy,
- Sposoby na pokonywanie barier.
- Gdy coś nie gra albo nie spełnia oczekiwań pacjenta wymagającego – jak sobie radzić?
- Rozmowa o procedurach i pieniądzach z wymagającym pacjentem.
Kurs poprowadzi: Marcin Szumski
Opłata:
50 zł kaucji (zwrot po uczestnictwie w kursie) dla członków WIL
50 zł dla pozostałych osób
Zapisy:
odz@wil.org.pl lub 601 799 706