Wydarzenie
Prowadzący: Anna Adamkiewicz, Michał Piątek (MEDchart)
Data
12 kwietnia 2022 (wtorek) w godz. 18:00 – 20:00
Miejsce
Wydarzenie on-line za pośrednictwem platformy edukacyjnej WIL – link do platformy kursy.wil.org.pl
Program
Jak poukładać działania promocyjne oraz komunikację, aby były najbardziej efektywne i nie absorbowały dużo czasu? Czy warto mieć stronę internetową i prowadzić social media? Czy inwestować w płatną reklamę, a jeśli tak, to jak ją zaplanować, aby nie były to pieniądze wyrzucone w błoto? W czasie webinarium zwrócimy również uwagę na aspekty prawne, czyli opowiemy o możliwych sposobach promocji bez naruszania zakazu reklamy praktyk lekarskich.
Program:
• Strategia marketingowa – czyli od czego zacząć?
• Zakaz reklamy w praktyce – działania promocyjne dozwolone w obszarze usług medycznych.
• Kanały komunikacji z pacjentem – strona internetowa, social media, newsletter.
• Widoczność, wiarygodność i reputacja – działania SEO, portale z opiniami i reakcja na niepochlebne wpisy.
• Obsługa pacjenta a wizerunek – nowoczesna rejestracja i wideokonsultacje.
Goście:
• dr n. praw. adw. Maciej Gibiński (Centrum Doradcze Prawa Medycznego)
• Dawid Kasprzyk (Strategiczni.pl)
• Bartosz Jaskulski (Medi Call)
• Marcin Korybalski (Direct Call)
Zgłoszenia
Zapisy poprzez formularz zgłoszeniowy.
W razie pytań prosimy o kontakt z Ośrodkiem Doskonalenia Zawodowego WIL:
odz@wil.org.pl, tel. 61 852 58 60 wew. 405
Zapisy do godz. 14:00 w dniu szkolenia.
Cena
członkowie Wielkopolskiej Izby Lekarskiej: szkolenie bezpłatne
pozostałe osoby: 50 zł
Płatność na konto WIL:
PKO Bank Polski Spółka Akcyjna Oddział 4 w Poznaniu
45 1020 4027 0000 1102 0404 3501
W tytule przelewu prosimy wpisać kod szkolenia: 2W/04/22
Organizator
Wydarzenie organizowane we współpracy Wielkopolskiej Izby Lekarskiej oraz MEDchart, twórcy oprogramowania medycznego.