Data i godziny kursu:

13 czerwca 2016 r. godz. 10:00 – 14:00

 

Zagadnienia:

  1. Relacja z pacjentem i jego rodziną.
  2. Standard komunikacyjny – jak pracować, by pozostać szczerym?
  3. Czy efektywność równa się jakość w oczach pacjenta?
  4. Błędy personelu medycznego, które osłabiają kontakt z pacjentem. Wartościowe metody ich likwidacji.
  5. Sposoby na podniesienie jakości – dojaśnianie, potwierdzanie, sterowanie.
  6. Zarządzanie czasem podczas wizyt z pacjentem.
  7. Mowa ciała lekarza – dar i przekleń Jak tym zarządzać?
  8. Warsztat rozmów, które przyciągną i dadzą obu stronom satysfakcję.

 

Prowadzący:

Dr n ekonom. Magdalena Szumska

 

Miejsce kursu:

Sala wykładowa Wielkopolskiej Izby Lekarskiej, Al. Niepodległości 37 w Poznaniu

 

Opłata:

50 zł (zwrot po uczestnictwie w kursie dla członków WIL), opłata 50 zł dla pozostałych osób

Numer konta:

45 1020 4027 0000 1102 0404 3501

 

Zapisy:

kom: 601 799 706

e-mail: odz@wil.org.pl

  • data: 13-06-16
  • data zakończenia: 13-06-16

Podziel się tą wiadomością

Strona wykorzystuje pliki Cookies

Strona korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia, więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.