Data i godziny kursu:
13 czerwca 2016 r. godz. 10:00 – 14:00
Zagadnienia:
- Relacja z pacjentem i jego rodziną.
- Standard komunikacyjny – jak pracować, by pozostać szczerym?
- Czy efektywność równa się jakość w oczach pacjenta?
- Błędy personelu medycznego, które osłabiają kontakt z pacjentem. Wartościowe metody ich likwidacji.
- Sposoby na podniesienie jakości – dojaśnianie, potwierdzanie, sterowanie.
- Zarządzanie czasem podczas wizyt z pacjentem.
- Mowa ciała lekarza – dar i przekleń Jak tym zarządzać?
- Warsztat rozmów, które przyciągną i dadzą obu stronom satysfakcję.
Prowadzący:
Dr n ekonom. Magdalena Szumska
Miejsce kursu:
Sala wykładowa Wielkopolskiej Izby Lekarskiej, Al. Niepodległości 37 w Poznaniu
Opłata:
50 zł (zwrot po uczestnictwie w kursie dla członków WIL), opłata 50 zł dla pozostałych osób
Numer konta:
45 1020 4027 0000 1102 0404 3501
Zapisy:
kom: 601 799 706
e-mail: odz@wil.org.pl