Zagadnienia:

  1. Trudny pacjent w prywatnym gabinecie dentystycznym.
  2. Zarządzanie wizytami ograniczające ilość trudnych sytuacji.
  3. Zarządzanie reklamacjami.
  4. Typy trudnych pacjentów.
  5. Case study. Przykłady prawidłowych rozwiązań w pracy z trudnymi pacjentami.
  6. Co może zrobić lekarz? Które czynności przesunąć do recepcji/asysty?

Kurs poprowadzi dr n. ekonom. Magdalena Szumska

 

Termin kursu:

02 grudnia 2016 r. godz. 13.00 – 18.00

 

Miejsce kursu:

sala konferencyjna nr 2 Poznań, al. Niepodległości 37

 

Opłata:

Kaucja: 50 zł (zwrot po uczestnictwie w kursie) dla członków WIL

50 zł dla pozostałych osób

 

Zapisy:

tel. kom.: 601 799 706

e-mail: odz@wil.org.pl

  • data: 02-12-16
  • data zakończenia: 02-12-16

Podziel się tą wiadomością

Strona wykorzystuje pliki Cookies

Strona korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia, więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.