Wykreślenie praktyki w RPWDL

W celu złożenia wniosku o wykreślenie w Rejestrze Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą (RPWDL) należy:
1. Posiadać Profil Zaufany, podpis kwalifikowany lub podpis elektroniczny.
2. Posiadać uprawnienia do księgi rejestrowej. W przypadku braku uprawnień należy złożyć wniosek o ich nadanie, zgodnie z instrukcją.
3. Wejść na stronę rpwdl.csioz.gov.pl i zalogować się do systemu, z lewego menu w dziale wnioski wybrać „Utwórz wniosek – praktyka lekarska”, a następnie „Utwórz wniosek o o wykreślenie z rejestru”.
4. Uzupełnić wniosek pamiętając o wpisaniu daty zakończenia działalności oraz wpisaniu w zakładce „uwagi” adresu, gdzie będzie przechowywania dokumentacja medyczna po zakończeniu działalności. Jeśli konieczne jest przedstawienie dokumentów, należy dołączyć je w formie załączników.
5. Wypełniony wniosek należy podpisać za pomocą Profilu Zaufanego, podpisu kwalifikowanego bądź elektronicznego.
6. Podpisany wniosek należy wysłać do Organu Rejestrowego klikając opcję „Wyślij”.
7. Po dokonaniu wykreślenia praktyki (księgi rejestrowej) na podany przy rejestracji mail otrzymasz zaświadczenie o wykreśleniu z Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą.

 

Opłaty

Złożenie wniosku jest bezpłatne.

 

Kontakt w razie pytań

Dział Obsługi Lekarza – Rejestr Praktyk Lekarskich
Anna Jarmużek
mgr Monika Gumna
praktyki@wil.org.pl
tel. 61 852 58 60 wew. 200; 783 993 997 lub 501 134 781

Podziel się

Strona wykorzystuje pliki Cookies

Strona korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia, więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.